Friday, September 14, 2012

HENNA DAN BRIDE

Wrote by


cik fa bukan seorang peminat setia henna...tapi dulu masa kecik-kecik suka sangat..nangis-nangis nak pakai inai...sekarang nih memang tak pernah kot pakai inai...pernah la hari tu pergi jalan tar gatal-gatal try yang lukis inai dekat tangan tu..hehe...memang cantik diorang buat (ENTRY INI)..tu pun lukis dekat tangan...tak letak dikuku pun..


so wedding..of course tetiba excited nak berinai..yela...bila lagi kan..kalau biasa-biasa memang tak terasa pun nak berinai...lagipun bride dengan tak berinai bagi cik fa macam tak lengkap..ye tak??





 credit : G.i photoshoot

simple..kemas inai nih kan..color pun cantik je...


 credit : candidsyndrome

nih tangan scha al-yahya..tu yang nampak cantik tu..simple and cantik kan design henna tu..
credit : theshootingchef

mulus je tangan dengan design henna yang cun melecun...tangan mulus tu adalah milik blogger famous cute miut irine...suka design henna dia..



wow..first time tengok design henna begini...cun jugak...i loike...




rambang mata cik fa dengan design henna...last dah decide nak henna macam mana wedding nanti...


 
  credit : G.i Photoshoot

 
credit : Fad manaf

yes...cik fa nak simple..hanya inai di jari tanpa ukiran di atas tangan dan hanya ukiran simple di tapan tangan macam gambar atas tu..yes..melting sangat dengan design henna pada tapak tangan tu..less is more right??


cik fa ada kirim dengan sedara belikan inai mekah...tapi ada yang kata inai mekah tak berapa merah... anyone tau petua untuk merahkan inai? please sesama share...







0 love notes:



 
Copyright 2017 @ Fa Ismail | All Right Reserved
Design with ♥ by Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com